Når sender dere pakken min?
Vi setter pris på bestillingen din og gjør den klar for sending så fort som mulig.
Vi leverer pakker til posten 2-3 ganger i uken. Ved høytider og personlig graverte produkter så kan leveringstiden bli litt lenger, men vi gjør alltid alt vi kan for at du skal motta din bestilling kjappest mulig, vi vet det er kjedelig å vente på dine bestilte skatter!♥
Hvordan kan jeg spore pakken min?
Når du bestiller hos oss så får du automatisk enten på e-post eller SMS fra posten om sporingsnummet. Dette nummeret kan du enten følge på posten.no eller posten appen. Du vil få e-post, SMS eller varsling i posten appen når din pakke er levert i postkassen eller til ditt nærmeste hentested.
Ikke fått sporingsnummer? Ta kontakt med oss:
post@velunt.no
Bestilte pakke til postkassen, men pakken ble levert til hentested?
Pakker som ikke får plass i postkassen din blir automatisk sendt til ditt nærmeste hentested.
Du vil få beskjed på e-post/SMS eller varsel i posten appen på din telefon hvor pakken kan hentes.
Pakkelappene fra nettbutikken kan regne feil ift varen/varenes størrelse, og pakker som er bestilt til postkassen må sendes som pakke til hentested.
Pakken min er ikke kommet enda?
Hvis pakken din ikke ankommer din postkasse eller hentested i løpet av 7 dager, så ta kontakt med oss eller posten, så vi kan finne ut hvor din pakke befinner seg.
Husk å sjekk over om telefon nummer, adresse og navn er korrekt.
Du kan kontakte oss på: post@velunt.no
Pakken står som levert, men den er ikke i min postkasse?
Hvis pakken din står som levert, men du finner den ikke i din oppgidde postkasse så må du ta kontakt med posten. De har tilgang på se når den ble levert eller om den ble levert til hentested istedenfor.
Du kan kontakte posten på deres chatbot på posten.no eller du kan ringe dem på 22 03 00 00.
Husk å ha sporingsnummeret klart.
Stjeling av pakker i postkassen kan også skje dessverre. Dette er noe som vi ikke kan ha kontroll over. Når pakken er levert til posten fra oss, så er den i posten sitt ansvar. Vi anbefaler hvis du bestiller for et høyt beløp, at du velger pakke til hentested istendenfor.
Pakker til hentested er automatisk forsikret opp til 10.000,- mens pakke til postkassen er ikke forsikret og du vil da stå uten pakke og erstatning fra posten.
Rakk ikke hente pakken min, hva nå?
Vi synes det er leit at du ikke rakk å hente din pakke av diverse årsaker. Pakken din blir automatisk sendt tilbake til oss hvis den ikke hentes på ditt hentested innen 7 dager.
For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet med et gebyr på kr 250,- i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten. Du vil bli trukket beløpet og det resterende vil bli automatisk betalt tilbake til din benyttet betalingsmetode. Du vil motta pengene i løpet av 4-10 dager.
Vi vet at dette er kjedelige penger å miste, men dette er for å dekke returfrakten, pakkeutstyr & jobbtiden vår.
Dine bestilte produkter vil bli lagt automatisk tilbake i nettbutikken og må derav bestilles på nytt om ønskelig.
PS: Personlig graverte produkter blir ikke kreditert.